הכל על פתיחת חנות אינטרנטית משגשגת
החלטת להיכנס לנושא המכירות באינטרנט ולהקים חנות? זה הזמן לעשות שיעורי בית ולהבין איך לפתוח חנות אינטרנטית, כדי להתחיל ברגל ימין: כך תקימו חנות אינטרנטית משגשגת בלי לשפוך עודף כסף ללא תכלית. מרגישים שחסר לכם ידע, צריכים תשובות וטיפים? המדריך שלפניכם יסביר:
- למה חשוב לחשוב שיווק, לפני שבונים חנות.
- מה זה ולמה כדאי אוטומציות לחנויות.
- איך יעבוד שירות הלקוחות בחנות.
- גוגל שופ ואינסטגרם שופ, למה ואיך.
- מבצעי מכירות, כדי למכור יותר.
- בניה חנות אינטרנטית בזול – מה השיקולים.
הגדרת הקונספט של חנות אינטרנטית מצליחה
בראש הדגשים החשובים לבנייה נכונה של חנות אונליין נמצא הקונספט. לא מדובר רק על היבטים טכניים אלא גם על התפיסה (קונפסט) ששיווק נכון צריך ללוות אתכם עוד לפני שהאתר נמצא באוויר. תמיד, לחשוב שיווק, לפני שבונים חנות!
קודם כל המטרה
תחילה נזכור קודם כל את המטרה. המטרה של כל חנות אינטרנטית היא להרוויח, למקסם את המכירות. זה לא משנה אם אתם רוצים למכור ציורים מקוריים, בשמים, ציוד משרדי או כל דבר אחר, לחנות אין ערך כשלעצמה. על מנת להגיע לתוצאות העסקיות שאתם רוצים, זיכרו את הכלל הבא: עוד לפני שבונים חנות, מתלבטים בין פלטפורמות לחנויות מקוונות (וורדפרס, וויקס, שופיפיי וכו'), קניית דומיין וכן הלאה, חושבים שיווק!
- קיימות דרכים רבות לשווק ולקדם חנות אינטרנטית.
- שימו לב שגישה שיווקית נכונה תתחיל מוקדם ככל האפשר.
- אפשר ואפילו חיוני לתכנן את האתר כך שהוא יוקם באופן שיקל על הקידום.
- חנות שמקימים בצורה חפוזה ומבלי להטמיע כלים שיווקיים, לא תתרומם מהר.
- לעומת זאת הקמה שנעשית נכון, למשל עם שילוב של צ'אט, פיצ'רים של גוגל ואינסטגרם, פופ אפים שיווקיים, תייצר תזרים מזומנים מהיר ואפקטיבי.
ועוד דבר – מי שלא חושב שיווקית כבר בזמן אפיון החנות והקמתה, יצטרף להשקיע הרבה יותר בשינויים ותיקונים לאחר מכן. תיקונים באתר קיים שורפים לכם זמן וכסף. ללא הבנה בחשיבות של אוטומציות שיווקיות, עיצוב ממשק משתמש, הטמעת כותרות, תיאורים, מילות מפתח ופיצ'רים מתקדמים (שתומכים בקידום בגוגל ובפלטפורמות אחרות), החנות תישאר מאחור. אז נסכם את הנקודה – חשיבה שיווקית שמלווה אתכם מהרגע הראשון, שווה המון. בלי זה, האתר פשוט לא ימכור.